الرياضة

ابليكيشن يهدف لوصول حلم لاعبي القري والمراكز بالانديه الكبري دون عناء

إعلان

 

 

كتبت : زينب محمود عبد العظيم

 

قال” صبحى على ابن مدينه المنصورة ” بمحافظة الدقهليه ذو ال ” 34 ” عاماً منذ صغره بالوصول إلى أبواب نوادى الدرجة الأولى فى مدينة ” القاهرة ” ، إلا أنه لم يستطع الوصول لحلمه بسبب بعد المسافة ، وبعد أن شب قرر أن يجدد الحلم مرة أخرى ويحققه لناشئى القرى بتصميم تطبيق يوصل لاعيبة القرى بالنوادى الكبرى بضغطة زر فقط .

 

 

واستكمل ” صبحى ” الحاصل على دبلوم تجارة عن تفاصيل التطبيق الذي قام بتصميمة : ” ان تقديمات الكرة. كثيره جدا وتاهذ اكثر من خطوه وفي نهاية المطاف سوف تقابل بالقبول او الرفض بعد عناء كثير سواء معنوي او مادي ، ولكن. هذا التطبيق هيكون عبارة عن إن النوادى ترسل مواصفات اللاعب المطلوب ويحدد بداخل الفيديو كل المواصفات المطلوبه بالظبط ، واللاعب يدخل يكتب بياناته كاملة واسم النادى اللى محتاج يلعب فيه ويرفق معاه فيديو صغير حسب طلبات النادى وبنقون بتوصلهم ببعض وبنوفر عليهم هما الاتنين ” .

 

وأضاف صبحى : بدل ما اللاعب يوسط وكيل لاعبين بيبعتلنا ” cd ” بتاعه وإحنا بنتوسط له وبناخد مبلغ رمزى ” .

 

 

كما أكمل صبحى هخليك تلعب كرة إنت وولاد القرى البعيدة بزرار ” ، متمنياً : ” نفسى الأبليكيشن يشتغل ويبدأ بالدورى المصرى وبعدين الكويتى والإماراتى والشرق الأوسط كله ، وساعتها لو ده حصل هدخل لبلدى العملة الصعبة وهحقق حلم عمرى ” .

 

 

واختتم ” صبحى ” : ” أنا بدأت ألمس تحقيق حلمى بإيدى ، لكن مش باقى عليه إلا خطوات بتمنى من ربنا تتحقق ” ، ويذكر أنه لم يتبق على تفعيل الأبليكيشن إلا أن يتبناه أحد رجال الأعمال لتحمل تكاليفه وللإتفاق مع النوادى الكبرى .

مقالات ذات صلة

رأيك يهمنا شارك الان

زر الذهاب إلى الأعلى