فن

” سما المصرى ” تنفى علاقتها بأغنية بلاش من تحت ياحودة وأن المتأمرين أخذوا أغنية على وضعك إنتى من اليوتيوب وأستبدلوها بهذة الاغنية

إعلان

 

كتب: محمد رفعت زغابير

أكدت الفنانة الجميلة ” سما المصرى ” أن أغنية ” بلاش من تحت ياحودة ” لاتنتمى لها وأن المتامرين قاموا بإستبدال أغنية المسرحية على وضعك إنتي التى كنت أقدمها علي خشبة إحدى المسارح ” بالإسكندرية ” حيث قاموا بأخذ الأغنية من ع اليوتيوب ووضعوا عليها صوت بتاع أغنية ” بلاش من تحت ياحودة ” والصوت مش صوتى طبعا ولا تخصنى لا من قريب ولا من بعيد وشيروها ع السوشيال ميديا على أساس انها تخصنى ولموا من عليها مشاهدات كتير وكسبوا فلوس كتير من وراها و أنا إتفاجات بيها ذى ناس كتير والأصل بتاع أغنيتى اهو قبل مايحطوا عليها أغنية حودة.

وأضافت فى تصريحات صحفية أن إعتذرها على المسرحية جاء بسبب المنتج أخل ببنود العقد المتفق عليه بينى وبينه وأنسحبت منها قبل العرض ب4 أيام وأستعد لقيام ببطولة مسرحية جديد بمقابل عمل سينمائى سيكون مفاجاءة للجميع وهذا فى طور التفكير فى هذا العمل الفني .

وأشارت بأنها لن ترشح نفسها فى الإنتخابات التشريعة القادمة لانها تركت السياسية وتركيزى الآن على الأعمال الفنية التى أقدمها فى المسرح والسينما والتلفزيون ،
وأوضحت بأنها لم تقوم بتقديم برنامج دينى كما تناقلت وسائل الإعلام الإلكترونية لأن القناه اللى كان المفروض أعمل عندها البرنامج دا اختلفنا أنا و هى عشان كانوا مصرين البس الحجاب و أنا رفضت لأنى مش محجبه.

وتابعت أنها ترغب فى تقديم فوازير إذا عرضت عليها القيام بيها وقالت لو كانت فوازير كويسه وإستعراضية وفيها فكره حلوة ذى فوازير ” نيللى وشاريهان ” أعمالها فوراً وبطريقة تناسب العصر الذى نعيشة حالياً ولو عرض علية فكرة فوزاير معبرة عن السوشيال ميديا سأقدمها فورا لية لا على حسب قولها.

ووجهت رسالة إلى جمهورها أقول للجمهور إستنونى قريب ومفاجأه فنيه هتعجبكم أن شاءالله أما المغرضين أقول لهم موتوا بغيظكم ولا بياثر فيا حاجه.

وعن حادث قطار الأسكندرية وجهت ” سما المصرى ” رسالة تعازى لضحايا أسر المصابين والمتوفين ربنا يرحمهم كلهم اللى ماتوا ويشفى المصابين ويصبر أهلهم كلهم ونتمنى حساب المسئول باه المره دى مش كل مره نندب ونعيط وننساهم بعد يومين…حرام الدم اللى سال من غير ذنب دا..

مقالات ذات صلة

رأيك يهمنا شارك الان

زر الذهاب إلى الأعلى